logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۸۵۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان:

۸۰ درصد اراضی زراعی استان سند عادی دارد

۸۰-درصد-اراضی-زراعی-استان-سند-عادی-دارد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: در استان زنجان ۸ هزار سند عادی صادر شده است که رقم بالایی به‌شمار می‌آید و ۸۰ درصد اراضی زراعی استان سند عادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حسین کاظمی روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۸۰ درصد اراضی زراعی استان سند عادی دارد اظهار کرد: طبق آمار به دست آمده از مجموع ۳۱ استان کشور به استثنای شهر تبریز که ۹ هزار فقره سند مالکیت صادر شده است در استان زنجان ۸ هزار سند عادی صادر شده است که در نوع خود رقم بالایی محسوب می‌شود و جزو دومین استان موفق در این امر هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در بافت مسکونی از ۱۲ هزار و ۷۰۰ هکتار تاکنون ۳۹ هزار و ۲۹ پلاک حدنگاری شده است ادامه داد: دو برابر برش سازمانی در این مورد کار و اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک‌ استان زنجان ابراز کرد: در حدنگاری اراضی کشاورزی با اجرای برنامه عملیاتی ۸۰ درصد حدنگاری عادی بود که بیش از ۳۵ درصد دعاوی استان مربوط به اسناد عادی است که سازمان از طریق صدور اسناد اراضی کشاورزی توانست به این مشکلات غلبه کند.

کاظمی گفت: ۱۱ واحد ثبتی در استان فعال است و اهمیت کار در حوزه ثبت اسناد نباید مورد غفلت واقع شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۲۰ هزار هکتار اراضی زراعی اسناد مالکیت ۲۴۵ هزار و ۱۳۵ هکتار سند صادر شده است که ۳۵ هزار و ۲۶۹ فقره سند مالکیت کشاورزی مفروضی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ابراز کرد: آمار دقیقی از املاک دستگاه‌های اجرایی در دسترس نیست و به زودی نسبت به صدور اسناد اقدام خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴